Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 14:07 - Мъжете и аз
Автор: small Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3458 Коментари: 18 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

     За стотен  път се взирам в скайпа и проверявам кога за последен път е влизал. То резултатът е един  и същт от  две седмици насам - няма и да се промени и през следващите две - обажда се едно гласче в мен, ама аз упорствам . Всеки път , когато поглеждам знам , че е безмислено   ,  че трябва да изтрия скайпа му , телефоните  му номера , всички снимки от които закачливо ми се усмихва и да го убия ритуално по най - бавният и болезнен начин , който мога да измисля за да  приключа .  Поне , като знам, че е умрял може и да ми е по лесно!                                                                                                                                                                                        От една година се пробвам  да го изтрия от  памета си и все не успявам. Все още искам да говоря с него , да го виждам , да ми се усмихва, да правя секс с него -  човекът , който ме съсипа, разби сърцето ми и върху остатаците от него изигра танца на радоста на новоизлюпен младоженец.  След  което се шмугна в леглото ми ни лук ял , ни лук мирисъл, а аз идиотката  го приех. Само при спомена  - сърцето ми се сгърчва , въпреки  едногодишните ми опити да забравя , терапиите и каквото се сетите лечение , което се опитах да приложа  върху  нараненото си сърце. Консултирах се все с видни специалисти в тази област - отбор подбрани приятелки . Те дадаха най - доброто от себе си - разкъсаха го на парчета, оплюха го във всички  национални медии  , дадоха ми да прочета всички статии по въпроса как да му тегля една майна, да го забравя и да продължа напред,  влачеха ме по разни партита, наливаха ме с всевъзможни видове алкохол и се опитваха да ме сватосат с разни странни индивиди ,  който ме гледаха както котката гледа паничка с мляко и се чудеха колко  съм го закъсала и колко време ще им отнеме за да ме вкарат в леглото ,ама ефект от лечението тц.  
 Наскоро четах една книга в която се казва , че единственото решение в ситуацията е да го намразиш от дън душа. И това пробвах  . Нещо не се получи. Вече взех да се чудя аз ли съм объркана или побъркана и не е ли време да си резервирам стая в някоя клиника за душевно болни . Че той не е единственият мъж на този свят - повече от ясно-, че не е най - големият красавец и т. н. си го знам, а и че е боклук от класа - това го доказа по безспорен начин - дори не посмя в прав текст очи в очи да ми съобщи благата вест , че ще се бракува, а ме остави да го науча от други хора след което с половин уста ми писа в скайпа, че се бил оженил - да не повярвам! Това било осмото чудо на света  едва ли не! Е аз да не ям доматите с колците я! Никой не го е завлякъл насила до олтара и с пистолет опрян в главата го е накарал да подпише. Да не сме в осемнадесети век или в Италия!  Ама то бива , бива наглост ама чак пък толова може ли?!                                                                                                                                                                                             След великото осмо чудо  реши, че трябва да ме побърка със телефони обаждания посреднощ  с въпроса " Може ли да се видим?", висения в офиса ми ,чаровни усмивки, пиянски обяснения и каквото още се сетите .Накрая здравата крепостна стена която бях издигнала , със кански усилия ,между нас  взе , че подаде , то направо си рухна и аз многократно си го прибирах у дома на топло  - нали беше зима пък и аз нали  съм  една добра самарянка, как ще го зарежа в тъмната нощ може да настине) . Пиехме, пушехме и правихме секс до зори и така няколко безумни месеца! След което финито - казах си край, стига толкова съм играла в този филм , време е геройнята ми да изчезне. То решението лесно го взех , ама с изпълнениети нещо се затрудних. Вече не съм добрата самарянка - смених ролята ,  яхнах метлата и наточих ножовете , ама още се взирам в скайпа и чакам да изкочи на линия за да си побъбрим



Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



1. camelia - Здравей,
18.06.2008 16:11
добре дошла в блога и успех!
А с мъжете- спокойно. Винаги има по-добър от предходния и то в пъти.
цитирай
2. fenris - дааамс
18.06.2008 16:17
Ками е права, и това ти го казва мъж!Остави го и не удряй следващия с метлата!Успех!
цитирай
3. анонимен - Извинявай за тъпия въпрос, както ...
18.06.2008 17:44
Извинявай за тъпия въпрос, както може да ти се стори, ама какво правиш при него, като е женен! Тогава де. Надявам се вече да не си причиняваш това, а с това да страдат и куп други хора. Ще оцелееш - обикни себе си!
цитирай
4. aseng - Споко, знам какво ти е..
18.06.2008 17:52
Е-само почти, до такива крайности не съм стигал.
Отпусни се и гледай напред, каквото и да ти струва и колкото и мрачно да ти се струва бъдещето!
А.
цитирай
5. анонимен - сигурно
18.06.2008 17:55
Сигурно не виждаш и колко грешки си допуснала в текста .Събужда интерес за хората обичащи такива истории, пък и на всеки може де се случи подобна история, но имай уважение към четящите те. Пиши вярно !
цитирай
6. gothic - Здравей Смехурке! Добре дошла и в ...
18.06.2008 18:25
Здравей Смехурке! Добре дошла и в блога, и в клуба на разбитите сърца :)))
цитирай
7. zakk - Страхотна история. . . готик ми взе ...
18.06.2008 19:48
Страхотна история... готик ми взе думите ... във нашият клуб винаги има място за още една наранена душа която ще приемем с топлина
цитирай
8. viki11 - Мисля си понякога, че хората са неповторими...
18.06.2008 20:32
Е, все повтаряме едни и същи грешки. Да се не начудиш.
Ами, позната история. На мен ми отне 3 години да кажа "не" и знам, че няма да го забравя, но олеква като не го виждаш. Но това скайпове, телефони....... те пречат. Ако ще го забравяш, враг номер едно са. Надеждата - тя умира с нас.
И ... може да няма по-добър, но определено има и други добри почти като него. Че даже и по-добри, но нашите очи не виждат добре. Така че ... ако го е срам да те покаже на цял свят няма защо да му се вреш повече. Да се ... сам. Ти гордост нямаш ли си?
Спомените, те винаги остават.
цитирай
9. viki11 - ТОй много бърз,
18.06.2008 20:37
кога ти взе ума, кога се ожени...кога теб яхна...
Обидно бързо.
Аз 7 години се убеждавам, че го обичам. Още 7 набирам смелост да си призная, щото не ми личи, ама хич. Голема актриса! И после само некви 3, за да скъсам. Как успях, не знам и аз. ама съм горда, успях. А на него да ли му пука???! Еб. .. м..... . Животът продължава. Ако иска да играе на чисто. Няма нужда да го задоволяваш тайно, нали? Правилно ли разбрах ситуацията?
цитирай
10. bubona - Знаеш ли
18.06.2008 20:39
Знаеш ли мен какво най ме дразни когато аз проверявам така скайпа-че си викам леле ставам смешна много съм глупава,той надали прави същото…..и после ест.пак проверявам но това определено не е проклятието на Skype а на нещо по-силно… :) :P
цитирай
11. bjr121 - vsichko shte prikliuchi
18.06.2008 22:21
do sledvashtiat koito shte pretendira za surceto ti! Togava shte si spomniash s otvrashtenie opredeleni epizodi i shte se pitash kude ti e bil mozuka da si gubish vremeto s jeneni muje
цитирай
12. roxana10 - надеждата умирала последна, но да ...
18.06.2008 23:45
надеждата умирала последна,но да знаеш ,че наистина умира/това от опит ти го казвам/и тогава наистина се чустваш добре,след такава връзка.Пожелавам ти успех със забравянето му.
цитирай
13. анонимен - Уф,
19.06.2008 00:36
май не трябваше да разбирам, че можело да се види в скайпа на човек кога е бил последно на линия. Това определено ще усложни сега и моя живот :))
А иначе - за мен забравянето на човек, който те е обсебил, става с дълбоко, искрено признание пред себе си колко много, безкрайно и завинаги, безнадеждно и единствено него ще обичаш. Трябва да се саморазкъсаш на парчета, да се предадеш напълно, да изпаднеш тотално и да си кажеш - край, толкова го обичам вече, че до края на живота си няма да обичам друг. Ама искрено. После се задейства някакъв инстинкт (ама яко се задейства) за самосъхранение и панически те влюбва до уши в първия срещнат. Не че е по-добре.... ама е по-добре, щото после не ти дреме вече :)
цитирай
14. анонимен - тъпо
19.06.2008 08:35
много тъпо и жалко - показва тотална безхарактерност. Но на някои хора им харесва да ги ползват за изтривалка, така че авторката се е уредила...
цитирай
15. анонимен - 8tis
19.06.2008 09:01
Отне ми 5 години да го обикна, 1 месец да се влюбя до уши в него и 15 дни да изляза от живота му с бясна скороост...и още е в сърцето ми, предполагам и аз в неговото. Но живота е странно нещо, той вече е "щастливо" женен и дори ще става баща.Бях единствената, обичаната и толкова лесно зачеркнатата. Мила моя, няма терапия която лекува подобни рани, нито алкохол, нито други мъже, нито безброй клокочещи приятелки. Научи се да обичаш, това което си имала, за да можеш да обикнеш и това което можеш да имаш. То само ще те намери.....
цитирай
16. rembo - :)
19.06.2008 09:55
Всеки знае тази болка. Пиши повечко тук, сигурно ще намериш ценни приятели, а сигурно те чака и бъдещата ти любов!
цитирай
17. galina1 - Споко!!! Ножа е дървен!!! }}}
19.06.2008 10:38
Смали, мъжете са много неподозирано елегантни същества. А когато те накарат и да чувстваш мале мила. Направо сме като котки мяукащи пред топла камина през зимата. Ще се оправиш, но не се дъни само защото искаш да връщаш или да запълниш празно пространство. Опитай се да се вземеш в ръце и да разбереш единственото важно в момента: ЧЕ ТРЯБВА ДА ГО ОТХВЪРЛИШ ЕДИН ПЪТ ЗАВИНАГИ. Той ще те оцени след време. А ти самата за себе си оцени собственото си достойнство и гледай да го запазиш. С една дума: ВРАЗУМИ СЕ. НИЕ СМЕ С ТЕБ!!!
Да допълня само, че ще следя развитието ти относно мъжете и ти. }}}
цитирай
18. анонимен - здравей в реално време
19.06.2008 12:55
ако това ще те успокой не си сама минала по този път.. и лечение няма .. спорт ако имаш възможност сутрин бягай, и избъгвай вс. свързано с тази особа...
и успех ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: small
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28731
Постинги: 3
Коментари: 19
Гласове: 230
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930